Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Να σ' αγαπάω αύριο;


Να σ' αγαπάω αύριο; Μ' αφήνεις αύριο να σε θέλω για λίγες μόνο στιγμές;

Ασε με να ονειρευτώ το άρωμά σου, Άσε με να καίω μέσα απ' τα θέλω σου. Να φανταστώ το κορμί σου στα δικά μου χέρια.


Μαζί σου καμιά σκέψη δεν είναι χυδαία, καμιά επιθυμία πρόστυχη. Άσε με να σε σκεφτώ, άσε με να σ' αγαπήσω για μια ακόμη φορά.
Θέλω να γνωρίσω απ' την αρχή την ομορφιά σου, άσε με βα μεθύσω απ' τα κρυφά σου πάθη.

Εγώ τολμούσα, θυμάσαι;
Εσύ τολμάς να θυσιαστείς; Μην το κάνεις... Ποτέ και για κανέναν.
Είσαι πολύτιμος εσύ.
Είσαι ο δικός μου τρόπος να αναπνέω. Μια μέραθα 'ρθω ξαφνικά και θα σου πω τα πάντα. Υπόσχομαι να μάθεις μια μέρα. Αλλά θα περασει καιρός, πολύς καιρός έως τότε.
Γι' αυτό πες μου, αύριο, να σ' αγαπάω;

5 σχόλια:

  1. Ena trag00di tou xatzigianni den leei
    " Na min m'agapas an den eisai edw" ?

    Na ton agapas kai aurio k me8aurio k gia panta.
    An a3izei na ton agapas;)
    kali s nixta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπα σα τη φωτια που καιει,που τσουρουφλαει,που σου αφηνει εγκαυματα σε ολο σου το κορμι...μα κι αν σβησει αυριο..καποια μερα,η ουλη θα μεινει εκει για παντα να σου θυμιζει.
    αγαπα με ολη τη λαβα στα σωθικα σου,αγαπα και μη ρωτας...

    καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην σκέφτεσαι τι πρόκειται να κάνεις αύριο. Ζήσε στη δίνη του τώρα και ας μην ξέρεις τι θα γίνει στο τέλος της ιστορίας. Αγάπα όσο και για όσο εσύ θες και πιστεύεις!!!

    Καλή σου νύχτα μάτια μου!!!

    "Μυστικά" φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εσυ τι πραγματικά θες;;

    η ψυχή τι προστάζει; μη τον ρωτάς... απλά... κάντο...

    καλό βράδυ να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι κι ένα άλλο τραγούδι, που λέει
    "Και τί σε νοιάζει εσένα, αν σ'αγαπώ,
    δεν θα μου πεις εμένα για ποιον θα ζώ..."
    Όπως είπε λοιπόν κι ο προφήτης παραπάνω, μη ρωτάς, κάνε αυτό που νιώθεις. Γιατι έτσι κι αλλιώς, αυτός που αξίζει ν'αγαπηθεί θα σου πει να μην τον αγαπήσεις και τούμπαλιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή