Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Φτερά.


Στον ύπνο μου πετάω, και ξέρω πως δεν είναι μόνο όνειρο.

Στον ύπνο μου πεθαίνω, και γεννιέμαι ξανά στην άυλη μορφή μου.

Την αερική, την ψυχωσική, την κάπως ταραγμένη και την κάπως έξυπνη.

Κι εκεί άλλοτε ανοίγω φτερά κι άλλοτε απλώς πετώ, χωρίς κάποια δικαιολογία.

Είναι ένας κόσμος όπου το να σ’ αγαπώ δεν είναι παράξενο.

Ένας κόσμος που νανουρίζεσαι από το άρωμά μου και που κοιμάσαι πάνω στο κορμί μου.


Αν σε φιλήσω στα όνειρά μου, γεύομαι το καλύτερο φιλί που θα μπορέσεις ποτέ να δώσεις.


Αν σ’ αγαπώ;

…Και τι πειράζει. Είναι απλά άλλο ένα όνειρο.

6 σχόλια:

  1. όνειρα φτιαγμένα από αλήθειες
    δεν είναι όνειρα καλη μου
    όπως και να έχει
    τυχερη που μπορεις ακόμη και να τα ονειρεύεσαι...

    καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι περίεργα το όνειρα και ακόμα πιο περίεργο να τα αποκωδικοποιήσεις αλλά έχουν ένα μυστήριο που σε αφήνουν να αναρωτιέσαι...
    Μάλλον γι'αυτό με εξιτάρουν τα παράξενα όνειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι πραγματικότητα, μη το αρνείσαι... συνείδητο, κ ασυνείδητο, ζητάνε... αυτήν την αγάπη... ή μήπως, αυτό το πείσμα...

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ! ποσο ομορφα ειναι τα ονειρα που πραγματοποιουν ακομη κ τις πιο κρυφες σου επιθυμιες;;
    μα μετα σβήνουν... αλλά πάντα ξυπνάω με ένα χαμόγελο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πόσες Σκιές ψάχνουν το φώς τους αλήθεια...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή